25 Eylül 2013 Çarşamba

Elektronik Sigara Araştırmaları - 6 - EVİC

Günaydınlar....:) Hep merak ederdim, nasıl bu kadar düzenli ve anlatacak şey bulup blog tutarlar diye..Meğer blog tutmak bağımlılık yapıyormuş, bende sadece sigara gibi zararlı şeyler bağımlılık yapar diye düşünürdüm ve yanıldığımı gördüm :)...Hani demiştim ya insanın hayatı değişiyor diye...Gerçektende bu duruma inanıyorum, mesela sigara içtiğim zamanlar oturup bunları yazmazdım yani hiç bir şey yazmazdım...Sigarasız yaşam (Sağlıklı yaşam) İnsanı kendine getiriyor ve iç dünyasından uzaklaştırarak daha sosyal olmaya teşvik ediyor. Sosyal derken belki daha fazla etkileşimde olan ve paylaşımcı desem daha doğru ifade etmiş olacağım..

O kadar ürün kullandım ister teknolojik olsun ister başka bir şey, elektronik sigara kadar etkilendiğim ve bu denli faydasını gördüğüm bir şey olmadı...Hele karşınızda evic varsa :)
Nasıl bir cihazdır bu!..İnanılmaz bir şey evet biliyorum ki bir çok esigarayı hobi edinmiş kişi evic te ne diyecek !!! ve  Provari, 200 K, Mid...vs. de var dediklerini duyar gibi oluyorum. Ama ben kendi favorimi seçiyorum yapacak bir şey yok...Öncelikle neden evic ? Neden provari veya başka bir mod esigara değil onu açıklayayım...

Evic'in tasarımına baktığınızda silindiri çevreleyen bir ekran görürsünüz ve bu ekran sayesinde bir çok özelliğini hiç karıştırmadan bilerek rahatlıkla kullanabilirsiniz, hatta ilk elektronik sigara modeliniz olarak bile seçebilirsiniz çünkü menülerinin içerikleri gayet net ve açık olduğundan kullanması kolaydır..Evic'in ne özelliği var derseniz herşey den önce voltaj ve watt ayarı yapabiliyor ve hemen hemen her türlü atomizer üniteleri ile kullanılabiliyorsunuz...Hatta taktığınız atomizerin kaç ohm (direnç) olduğunu size ekranda gösteriyor ve istediğiniz taktirde voltaj ayarını istediğiniz buhar yoğunluğuna göre veya likitin tadına göre değiştirebiliyorsunuz. Ne kadar nefes çektiğinizi ve pil gücüne oranla ne kadar daha nefes çekebileceğinizi seçtiğiniz voltaj veya watt ayarına göre gösteriyor. Isınma durumunda ise ki bunun için evic ten çook uzun ve sert nefes çekmeniz gerekli...bu durumda da size uyarı veriyor. Yine sizin menüleri kullanarak yaptığınız ayar neticesi ile kullanmadığınız süre içinde otomatik olarak uyku durumuna geçebiliyor...Yapıyor da Yapıyor....:) Mod modellerin içinde favorim olmasının sebeblerinden biri de bence daha estetik gözüküyor olması ayrıca bir kaç kez düşürmeme rağmen sapasağlam. Bu arada unutmadan  MVR denilen programı bilgisayarınıza yükleyip evic ile de bağlandığınızda size tüm verilerini, ayarlamalarını gösteriyor...Bu yazılımların yenisi çıktıkça evic'inize aktarabiliyorsunuz.

Evic performans olarak gayet tatmin edici bir model , ehh ondan da fazla buhar çıkaracak modele elektronik sigara değil, sauna, buhar aleti denir :). Diğer Mod diye tabir edilen (Modifikasyon kelimesinden gelmektedir) modellerde beni rahatsız eden ilk özellik ;dijital ünitelerinin çok gelişmemiş olması, hatta bazılarının dijital göstergesi bile yok , bir de bir çoğunun üstünde nal gibi vidalar gözüküyor ki bu bana çok ters gelen bir durum bence hiç hoş gözükmüyor. Tabii herkesin görüşü farklı olabilir.

Bildiğim ve okuduğum kadarı ile eVic modelini üreten iki firma var: biri benim favori markam olan Ovale, diğeri ise Joyetech..Bu durumda siz hangisini seçersiniz bilemem ama ben Ovale 'den kolay kolay şaşmam çünkü hem en küçük sorunumla bile ilgileniyorlar, hem de ürünleri gerçekten de kaliteli. Elimde ovalenin bir kaç modeli var ve daha bir tanesi tık demedi. Özellikle atomizerleri diğerlerine göre çok daha dayanıklı..belki de ben iyi kullanıyorumdur. :)

Aklınızda evic ile hangi atomizeri ünitesini kullanabiliriz diye de soru oluşmuş olabilir. Çünkü evic sadece pil ve dijital üniteden oluşmaktadır..İlaveten istediğiniz bir atomizer ünitesi siparişi vermeniz de gereklidir..Benim tercihim şu Deliriyorum'un şiveli versiyonu olan DELİRİUM markasının protank'ı diyebilirim. Delirium marka atomizerler Kanger firması tarafından üretiliyormuş ve Kanger Protank kadar sağlam ve işlevsel olduklarını gönül rahatlığı ile söyleyebilirim. Ayrıca Evic ve Protank ikilisi, likit aromasını o kadar güzel ayrıştıyor ki gerçekten de içtiğinizi anlıyorsunuz. Tabi isteyen Evic ile Vivi nova DC , Smoktech DCT, Ego tip, Aga-T.. gibi sistemler de kullanabilir gene tercih meselesi diyebiliriz.

Evic temin etmek istediğiniz taktirde güvendiğim ve devamlı alış veriş yaptığım iki sitenin linkini verebilirim. Biri hepinizin bildiği gibi www.ovaleturkey.com, diğeri www.esigaratamam.com...esigaratamam daki evic Joyetech firmasına ait ve Ovale 'ye göre daha makul fiyatlı ..artık hangisi size daha uygun düşüyorsa...Umuyorum ki bu paylaşımlarım, elektronik sigara hakkında ki karışıklığı bir nebze de olsa aza indirgiyor, işinize yarıyordur.


Tekrar görüşmek üzere...
Sevgiler
Aylin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder